فرهنگی و دانشجویی
1399/10/6 شنبه
ارتباط با نظارت و ارزیابی و طرح مشکلات
ارتباط با نظارت و ارزیابی و طرح مشکلات

.

ارتباط با نظارت و ارزیابی و طرح مشکلات دکتر معصومی : دانشجویان هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را با ما در میان بگذارند.
در راستای رسیدگی به مشکلات دانشجویان و بهره مندی از نظرات و پیشنهادات سازنده آنان ، نظارت و ارزیابی استان آماده همکاری و رسیدگی است .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان با اعلام این خبر، گفت : همه همکاران در ستاد استان و مراکز و واحدهای استان، در راستای حل مشکلات و کمک به دانشجویان مصمم هستند و در این زمینه سعی در استفاده از تمامی ظرفیت و پتانسیل دانشگاه در حوزه های مختلف داریم .
دکتر معصومی با اشاره به اینکه در شرایط موجود کرونایی ، برنامه ریزی کارها و اجرایی نمودن آنها کمی متفاوت از گذشته است ، گفت : از همه دانشجویان عزیز در سطح استان می خواهیم که هرگونه مشکل ، پیشنهاد و انتقاد خود را با مسئولین مربوطه در مراکز و واحدها و در صورت نیاز با ستاد استان در میان بگذارند تا بتوانیم در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و بهره مندی از نظرات اقدام نماییم.
ایشان با بیان اینکه در زمان امتحانات پایان ترم قرار داریم و در راستای برگزاری مطلوب آن تمام تلاش خود را می کنیم ، گفت : از همه دانشجویان عزیز در سطح استان می خواهیم در صورت نیاز با پرکردن فرم ذیل و ارسال آن به آدرس ایمیل nezarat41@gmail.com ما را در بهبود فرایند امور کمک نمایند.
فايل هاي مربوطه :
Loader.doc54.272 KB

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر