فرهنگی و دانشجویی
1400/2/13 دوشنبه
تقدیر از اساتید منتخب دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی
تقدیر از اساتید منتخب دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی

.

همزمان با فرارسیدن 12 اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، مراسمی به همین مناسبت با حضور اعضای هیئت رئیسه استان و اساتید منتخب بر اساس معیارهای مصوب شده، به صورت ویدوئو کنفرانس و رعایت پروتکل های بهداشتی در محل ستاد استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان:
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین خلیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه پیام نور استان ضمن تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی ( ع ) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پر خیر و برکت رمضان و بویژه لیالی قدر، و تبریک روز معلم به همه اساتید دانشگاهی بویژه اساتید دانشگاه پیام نور استان، عطوفت و مهربانی و دوری از خشم را یکی از ویژگی های بارز شغل معلمی و استادی دانست که در قرآن کریم نیز بدان اشاره شده است.
ایشان احترام به شان و جایگاه معلم و استاد را امری ضروری دانسته و تبیین این امر مهم و توجه به آن در راستای پیشرفت جوامع بشری، گفت: همانگونه که پیامبراکرم (ص) فرمودند من شهر علم هستم و علی(ع) درب آن، می توان نتیجه گرفت که برای ورود به شهر علم باید از درب آن وارد شد که همانا معنی آن ولایت است.
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان نیز ضمن تسلیت ایام و آرزوی توفیق جهت قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک و شبهای قدر و تبریک روز معلم، اساتید دانشگاه را به عنوان ستون های دانشگاه دانسته و   گفت : در هر جامعه ای که به قشر زحمت کش معلمین و اساتید ارج نهاده شود آن جامعه، جامعه ای فرهنگی خواهد بود و اساتید در رشد و بالندگی آن نقش اساسی خواهند داشت.
دکتر معصومی رفتار و کردار اساتید را در تربیت دانشجویان و برگزاری کلاس های درسی بسیار مهم دانسته و گفت: تاثیر گذاری در تمامی ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی وطن پرستی می تواند از همین کلاسهای درسی شروع شود و ما در این راه وظایف بسیار سنگینی در تحویل نسل آینده به جامعه داریم.
رئیس دانشگاه پیام نور استان، تربیت نیروهای خلاق و کارآفرین و مومن و متعهد را از اهم وظایف اساتید دانسته و گفت : روزهای بسیار حساس و تاثیرگذار در آینده کشور را در پیش رو داریم که انشاالله با وجود جوانان نسل امروزی شاهد انتخاب نفرات اصلح برای تصدی پست های مهم مدیریتی کشور خواهیم بود تا به هیچ وجه شاهد تعبیر خواب دشمنان برای این نظام نباشیم.
ایشان با اشاره به رسالت دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور، گفت: دوران سخت کرونا باعث رشد و شکوفایی و اثبات توانمندی های این دانشگاه شد و همه اعضای علمی و اداری با کمک هم و با وجو زیر ساخت های مناسب و گسترش یافته توانستیم رسالت آموزشی دانشگاه را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانیم که در این بین از دانشجویان عزیز این دانشگاه نیز تشکر و قدردانی می کنم که با ارائه نکته نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در هر چه بهتر شدن و رفع کمبودها یاری کردند.
در این مراسم برخی اساتید حاضر در جلسه و نیز اساتیدی که از طریق سیستم ویدئو کنفرانس حضور داشتند، به بیان نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .
درپایان این مراسم از اساتید منتخب دانشگاه پیام نور استان در دو گروه هیئت علمی و مدعو، با توجه به معیارهای مصوب جهت انتخاب، با اهداء لوح تقدیر و جوایزی، قدردانی بعمل آمد.

 















 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر